Anunțuri din 2019 pentru studenți și cadre didactice

Şcoala de vară a+ - Antibiotice SA Ediţia a X-a (afişat  19 iunie 2019)
   
Abonament transport local în comun CTP pentru studenți. http://campus.tuiasi.ro/abonament-ratp-student/

Eliberarea duplicatului card ElstudIS.pdf.
(afişat  12 iunie 2019)
   
Studenții din anii I - IV, masteranzii, doctoranzii și cadrele didactice ale Facultății de Inginerie Chimică și Protecția Mediului ”Cristofor Simionescu” sunt invitați să participe la prezentarea companiei S.C. AZOMUREȘ S.A. Târgu Mureș și a oportunităților privind:
1. stagiile de practică tehnologică și pentru cea a pregătirii proiectelor de diplomă sau a lucrărilor de disertație,
2. stagiile din cadrul programelor de internship și traineeship,
3. locurile de muncă pentru absolvenții facultății noastre.
Acţiunea se va desfăşura MIERCURI, 15 mai 2019, la ora 13:50, în amfiteatrul CH IV.
(afişat  14 mai 2019)
   
Programarea examenelor de finalizare - iunie-iulie 2019 (afişat  14 mai 2019)
   
JobShop® 2019- Evenimentul lunii Mai
Echipa BEST Iași organizează anul acesta JobShop®, un eveniment național de carieră ce se adresează studenților și absolvenților din Iași. Aflat la cea de-a 19-a ediție în Iași, este unul din evenimentele de carieră de pe piața forței de muncă, reunind unele dintre cele mai mari companii angajatoare din domeniile tehnice.
Astfel, JobShop® răspunde nevoilor actuale: orientarea profesională, dezvoltarea continuă a competențelor cheie pentru primul pas în carieră, învățarea de la oameni de succes, dialogul direct cu angajatorii precum și o pregătire tehnică adaptată la cerințele și realitatea mediului economic de astăzi.
Prin ce se deosebește JobShop® de celelalte târguri de carieră? Timp de patru zile ți-am pregătit o mulțime de activități pentru a te dezvolta și a te pregăti să devii candidatul ideal: un workshop de CV, un training de interviu, activitatea Cariere de Succes, zi de stand sau posibilitatea de a vizita sediul companiilor.
Ai nevoie de motivație? Te așteptăm la Cariere de Succes să afli de la 3 personalități ce i-a motivat în toată cariera. Ți-am pregătit o activitate pe tema așteptări versus realizări, la care vor participa: Marius Alexa (CEO al companiei de media Arhipelago), Alexandru Păvăloi (JavaScript Developer, Speaker și Trainer) și Dumitru Filipeanu (Lector Universitar Dr. Ec. Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi).
În cadrul workshop-ului de CV îți oferim informații despre cum să-ți valorifici cel mai bine experienţa și calităţile într-un model de CV eficient. Pe lângă aceasta, vei fi antrenat printr-un training de interviu, în care se va puncta ce trebuie să faci pentru a crea o primă impresie cât mai bună.
Îți dorești un job full time, part time sau doar un internship? Pentru o interacțiune directă cu angajatorii de top te așteptăm pe 14 Mai la ziua de stand, la Palas Mall, unde îți poți depune CV-ul direct la companii sau să consulți oportunitățile de angajare.
Vrei să afli cum arată viitorul loc de muncă în Iași?  O altă activitate pe care o organizăm în cadrul evenimentului, pe 15 Mai, este JobShop Rally. Ai posibilitatea să participi la prezentarea sediilor unor companii de top din zona Iașiului, să descoperi modul de lucru sau să interacționezi cu angajații și să afli despre locurile de muncă în cadrul companiei.
Dacă ești unul din tinerii cu experiență sau nu, care dorește să-și croiască drumul spre cariera mult visată, să-și descopere potențialul profesional sau, pur și simplu, să-și îmbogățească experiența personală, poți aplica pe  www.iasi.jobshop.ro
Te interesează locuri de muncă cum ar fi inginer software, Junior DevOps inginer, specialist marketing, tehnician mecanic, tehnician electric, consultant vânzări, web developer, etc.? Companiile care ne susțin în cadrul acestui eveniment sunt: Delphi, Preh, Arcelor Mittal, Coca Cola, SCC, Hilti, Prysmian, Azomureș, Comes, Ecolab,  StreamUnlimited, Thinslices, E-ON, Codeless, Alten,  Train2Perform și Crilia.
Pentru mai multe informații te așteptăm pe site-ul nostru: www.iasi.jobshop.ro
(afişat 1 mai 2019)
   

ÎNSCRIERI PROGRAM DUBLĂ DIPLOMĂ ARUT-INSA FRANȚA  
Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iași organizează înscrierea și selecția studenților TUIASI care candidează pentru un loc în cadrul programului de dublă diploma ARUT-INSA, an universitar 2019-2020.
Condiții de înscriere: pentru universitatea noastră sunt alocate pentru anul universitar 2019 – 2020, 6 locuri, pe care vor concura studenți de la oricare dintre facultățile TUIASI, care îndeplinesc condițiile pe care le vom menționa în cele ce urmează:
1.     La depunerea dosarului, studenții trebuie să fie înmatriculați în anul II de licență la TUIASI (an universitar 2018 – 2019), urmând să studieze anul III (an universitar 2019-2020) la INSA;
2.     Studentul să nu fi participat anterior într-o mobilitate finanțată în cadrul programului Erasmus +;
3.     Studentul va depune la Prorectoratul cu Activitatea Didactică și Asigurarea Calității, la dna. Cristina Hanganu, în perioada 27 - 29 martie 2019 (interval orar 11-15), un dosar care va conține următoarele documente:
     1)     Carte de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (dacă este cazul) – în copie nelegalizată;
     2)     Diploma de bacalaureat – copie nelegalizată, conform cu originalul, de la Decanate;
     3)     Cerere înscriere în programul de dublă diplomă ARUT-INSA
     4)     Situația școlară pentru primele trei semestre urmate la TUIASI (anul I licență și primul semestru din anul II) – original;
     5)     CV format Europass – limba română, original, semnat pe fiecare pagină;
     6)     Scrisoare de motivație – română și franceză sau engleză, original, semnată;
     7)     Certificat de limbă franceză și engleză, nivel minim B1 – copie (certificatul poate fi obținut și de la Centrul Linguatek, din cadrul DPPD);

Analiza dosarului se va realiza în perioada 2 - 4 aprilie 2019, urmând ca interviul de selecție să aibă loc în data de 5 aprilie 2019, după un program ce va fi anunțat în timp util;
Rezultatele selecției la TUIASI vor fi afișate pe site-ul www.tuiasi.ro/en la rubrica ”International Cooperation” (www.international.tuiasi.ro) în data de 5 aprilie 2019;
Candidaturile selectate la TUIASI vor fi incluse ca suplimentări la lista cu studenții înscriși în mobilități Erasmus de la facultatea unde este înscris studentul. Vor fi redactate procese verbale de selecție conform suplimentării de beneficiari de mobilitate Erasmus+.
Criterii de selecție:
I.          Rezultate academice (maximum 40 puncte);
II.         Activități extracuriculare (participări la concursuri studențești, premii la concursuri tematice, internshipuri, voluntariat în activități de reprezentare TUIASI la nivel local, național sau internațional etc., maximum 10 puncte);
III.        Abilități lingvistice (maximum 20 puncte);
IV.        Evaluarea prin interviu (maximum 30 puncte).

(afişat 4 martie 2019)
   
Programul national de stagiatura 2 martie 2019 (afişat 24 februarie 2019)
   
Concurs: Ce știi despre apă? (afişat 20 februarie 2019)
   
Caravana ”ERASMUS+ - A life-changing experience!”
Prorectoratul Relații Internaționale, cu sprijinul conducerii facultăților, al coordonatorilor Erasmus+ și al studenților care au participat la mobilități Erasmus+ va organiza o expoziție itineranță cu scopul de a promova oportunități de studiu și plasament de care studenții pot beneficia prin programul Erasmus+ și de a face cunoscut programul cât mai multor studenți.
Perioada de desfășurare: 2 zile la alegerea facultății în perioada 11 - 15.03.2019, orele 12:00 - 16:00.
Loc: Holul central al Facultății de Inginerie Chimică și Protecția Mediului ”Cristofor Simionescu”.
(afişat 20 februarie 2019)
   
Concurs fotografie: ”Rock-on TUIASI - ERASMUS+. Experiența mea de neuitat”
Concursul se adresează studenților TUIASI, care au participat la cel puțin un stagiu Erasmus+ încheiat până la data de 1.03.2019, precum și studenților Erasmus+ incoming prezenți la TUIASI. Aceștia vor trimite la international@tuiasi.ro fotografii, însoțite de o scurtă descriere a experienței Erasmus+, specificând categoria la care se încadrează: student incoming sau student outgoing. Fiecare student poate înscrie un număr de maxim 3 fotografii.
Perioada de desfășurare: 18.03 - 30.04.2019
Înscriere fotografii: 2 săptămâni: 18 - 31.03.2019
Jurizare fotografii și anunțare câștigători: 1 - 5.04.2019
Premiere: în perioada 8 - 12.04.2019
Expoziție: 15 - 30.04.2019
(afişat 20 februarie 2019)
   
ERASMUS+: concurs selecție Etapa I, pentru semestrul I 2019-2020: 14 - 22 martie 2019 (afişat 19 februarie 2019)
   
Întâlnire ERASMUS 13.03.2019 (afişat 19 februarie 2019)
   
Depunere dosare bursă socială 25.02 - 1.03.2019 (afişat 15 februarie 2019)
   
Programarea examenelor - sesiunea de iarnă (afişat 10 ianuarie 2019)
   
Programare examene finalizare studii - februarie 2019 (afişat 8 ianuarie 2019)
   

 

Notă: este posibil ca unele link-uri să nu fie funcţionale după un timp. 

Anunţuri afişate în perioada 2012-2018